2006-10-24

Pocokburgeres

Erről jut eszembe egy sztori. Vonatindulás előtt betértem egy barátommal a patkánybugeres mellett nyílt...pocokburgeresbe - a hirtelen támadt névadási kedvemre a cikk a válasz.
Nyílt a patkányburgeres mellett, egy paravánnal elválasztott non-stop gyorskajálda. Gyorskajálda, hogy érezzétek a stílusát, de nem gyors. Kicsit puccosabb, van terasza, nagyobb a választék - nade.
Cs. barátom a házias ízeket felvonultató cetliről választana, ám ahogy a részletek után érdeklődik, kiderül, ezek egytálétel konzervek. Kibaszva a tányérra, mikro, jóétvágyat. A pincérnő még hozzátette: ez egy újfajta konzerv, nagyon finom. Ezután döntött Cs. a gyros mellett. Ami egészen rendben volt.
Ekkor jövök én és tonhal salátát kérek. Húha - kezdi a pincérnő és aggódni kezdek. Hátraszalad a konyhaszekrényhez és a mélyéről előhalászik egy mit? Egy tonhal konzervet. A hátuljáról olvassa nekem: ez ilyen pikáns szósszos. Jó lesz? Fáradt mosollyal mondtam, hogy jó. Hogy a vonatot elérjem, a megfelelő pillanatban újra a pulthoz járultam és kértem, hogy csomagolja, ha végre elkészül. Erre értetlen vigyorral mondja: kitettem már tányérra. Épp nem kellett elmondanom, hogy akkor a tányérról tegye át műanyagtányérra, tegyen mellé szalvétát és műanyag villát - mert kapcsolt magától. Egyébként ahogy a vonaton éhesen befaltam, ez is egészen rendben volt. Még almát is kockázott bele a hölgy.
Az árak horribilisak.

Nincsenek megjegyzések: