2006-08-24

Kovacsics a Fészekben

Ott voltunk, kérdeztünk. A végeredmény? Csendes fejcsóválás. A marketingtrükkökkel felturbózott kampányember a sok okos és gazdag (avagy mindkettő) ember között nem volt túlságosan meggyőző. Ahogy elnéztem, egyik-másik megnyilatkozásakor a klub tagjai csendben lesütötték szemüket. Ráférne egy kis retorikai továbbképzés, mert néha akkora hülyeségeket beszélt, hogy ihaj. Például fogalma sincs arról, hogy mi az az Autopolis. Azért ez elég gáz, mivel a város uniós nagyberuházásait és a hozzá kapcsolódó regionális fejlesztési koncepciót takarja az elkövetkező gazdasági ciklusokban. A hosszadalmas beszélgetésből pár dolog, ami kiemelhető és nem mellébeszélés:

  • Egy csomó mindenről van hatátozott véleménye, programja azonban nem. Majd ha hatalomra kerül, akkor szakértőket bevonva alakítja ki a város programját. Rögtön ki is osztott jópár posztot az asztalnál ülők között

  • A városi villamos hülyeség, mert drága

  • A belvárosi boltosok szervezkedése üdvözlendő, de hülyeség. Amúgy meg a Belvárosnak komplex jövőképet kell adni és úgy fejleszteni.

  • A városi tulajdonú cégek racionalizálásával megteremthetőek azok a pénzforrások, amikből további fejlesztések indíthatóak

  • Az Audi is fizessen iparűzési adót

  • Jobb városmarketinget, nagyobb szerepet a turizmusnak

Még azt is megtudtuk, hogy a kampányára több mint 30 misit költ, a Fideszhez pedig azért dörgölőzött, mert úgy gondolta, hogy ezzel a hátszéllel könnyebben lehet polgármester.

Nincsenek megjegyzések: