2006-08-21

Kun András, eminens

A Kun Andrást népszerűsítő Győri jövő ravasz húzással rántotta le a leplet a többi polgármester jelöltről, mintegy bemutatva, mennyire önző, empátival nem rendelkező, szívtelen bunkók. A hátsó oldalon, a játék mellett...na várjunk csak, a játék. Egy 4 fele vágott képet kell kisollóval kivágni, összerakni és felragasztani egy levelezőlapra. Tehát ez mellett a következő írás (emlékezetből idézem): előző heti felhívásunkra, miszerint a polgármester jelöltek küldjenek fotót nyaralásukról, egyedül Kun Andrást reagált. És tényleg: ott a fotó feleségestül, unokástul. Hát hogy mennyire paraszt a többi jelölt! A rivális MSZP kampánylapja felkínál egy ilyen csodálatos lehetőséget, ők meg beleszarnak? Ezekután nem felejtem el, hogy András ilyen egyenes és őszinte ember és megígérem, hogy ezt latba vetem majd az ikszelés előtt is.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudom mit fanyalogtok ezen. Mindenki bevet hasonlókat, mégha ez gusztustalan is. Én például anyámék házának liftjében értesültem arról, hogy Borkai Zsolt "Minden győri polgármester-jelőltje". És ha az enyém nem, akkor én nem vagyok győri?

Névtelen írta...

Nem fanyalgunk. Egyszerűen gagyi. Ez a 21. század, könyörgöm. Kifinomult kampánytechnikákkal. Már alig várjuk, hogy beinduljon a szeptember eleji kampánygépezet... (Bár abban is van igazság, hogy ez így emberibb, mint a patikamérlegen kiosztott, külföldi szakértők által felügyelt kampány.)

Névtelen írta...

Na igen ez a 21. század, bár néha úgy látom, mintha a választásra jogosultak egy része még valahol a 14.-15 század körül maradt volna. :-) Ha félretesszük politikai véleményünket, egész szórakoztató ez a kampány. Tegnap a vasárnapi ebédnél remekül szórakoztam Kovacsics Imre szórólapján, ahol megtudtam például, hogy mestere a konyhaművészetnek (a kis szerény) és mindjárt közöl is egy saját receptet (valami pásztor nevüt, tele koleszterinnel). :-))