2006-08-21

Piskóta szexuális utalásokkal

győri édes
Tudjuk, hogy már nem a miénk. A polgármester és a Győri Mikulás is megtámadta. Dobálták a francia joghurtot a szemétkosárba nagy bőszen. Aztán csönd lett. Néma csönd. Én meg már terveket is láttam arról, hogy mi is legyen végre a telken, ha a franciák végképp lehúzzák a függönyt. Egyetemi kampusz? Múzeum? Generációk háza? Mindegy, most nem erről szeretnék írni. Hanem arról, hogy újabb édességet hoztak ki a Győri név alatt. A kismackó emblémáját turbósítva és az amúgy kekszként funkcionáló Győri Édes neve alatt hozták ki a francia gyárakban készülő új csodafegyvert: a Győri Édes Kishajót. Ezzel gyakorlatilag két dolgot értek el. Egyrészt feltalálták a meleg vizet, amikor sima lekváros piskótával próbálják etetni a magyar gyerekeket, másrészt félreértehetlen szexuális utalásokkal próbálják rávenni a sedült férfi lakosságot, hogy vegye és egye a dolgot. Én nem értem a franciákat. (Már a Sziegeten sem értettem őket.)

Nincsenek megjegyzések: