2007-01-28

Richard Dawkins nyomában - Mém őrület, blogjáték

Ha ezt Richard látná, biztosan elismerően dörmögne. Igaz, mostanában inkább az ateizmus oldalán villogtatja intellektuális képességeit a God's Delusion című könyvével, de azért a többség az Önző gén című könyvéről ismeri, amiben a mém-elmélet alapjait rakta le a derék brit evolúció-kutató, biológus. És a 2006. december 27-én indított játék szépen lassan elért hozzám is, Darius jóvoltából. Ha jól számolom, vagyis nem is én számolom, hanem Zhaoman, akkor ez a 9. szintje az őrületnek.

Jöjjön a kötelező kör:
1. Ifjonti koromban azért jelentkeztem a Kazinczy gimnáziumba -annak ellenére, hogy felmenőim mind a Révaiban végeztek- mert láttam egy televíziós bejátszást a nyelvi laborjukról. Nagyon modernnek tűnt, úgyhogy meggyőztek. Ez az igazi Pr. Aztán soha nem használtuk a négy év alatt.
2. Voltam szinkrondramaturg pár évig. Ezt úgy szoktam leírni másoknak, hogy büszke vagyok arra, hogy részt vehettem a magyar társadalom elbutításának folyamatában, amit a kereskedelmi televíziók megjelenése okozott. Nagysikerű sorozatok (köztük számos latin-amerikai) és B-kategóriás filmek magyar szinkronja tapad a kezemhez. Az egyik kedvencem a Véres ököl 6, Don "The Dragon" Wilsonnal a főszerepben.
3. Vár rám egy andezitszikla a Mátrában a Csókakőn, közvetlenül a tevefej mellett, amin az áthajlásos utat nem sikerült kimásznom 1997-ben. Oda még visszamegyek egyszer, annak ellenére, hogy nem másztam sziklát kábé nyolc éve már.
4. Lehet, hogy hülyén hangzik, de a jövőben szeretnék csomózással készített szőnyegeket és függőágyakat gyártani.
5. Óvodás koromban, bár évvesztesként plusz egy évet húztam rá, sem a testsúlyom, sem a testmagasságom nem érte el azt a szintet, ami az iskolaérettséghez kellett volna. A jóságos védőnő ezért csalt. Annyit, hogy a becsalt értékeket csak harmadikosként értem utol. Addig semmit nem fejlődtem.

Labda továbbpasszolva: Vor légyszi te is írj valamit. Goraka, Aboros, Cat, Kolbászbóakerítés.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lenyúlni a mindennapi bloggereimet, majd azt a feladatot adni, hogy 5 embert nevezzek meg?! :-) Na kösz.

gyeregyuri írta...

Mivel ez már a 10. szint, gyakorlatilag elfogytak a bloggerek.