2006-09-23

drága Győr - kibaszott győr


Kicsit vagy nagyon paraszt az a városvezetés, amelyik megbüntet egy olyan egyesületet - pár aszfaltra fújt tag miatt -, amelyik másodszor (nemzetközi Föld napja, nemzetközi autómentes nap) szervezi Győrben a bringás felvonulást? A tageket a Széchenyi tér körüli elbaszottul ronda, toldozott-foldozott aszfaltúton lehet megtekinteni - nem lesz könnyű megtalálni, mert elég kicsik és már nagyon megkopottak, alig látszanak. ugyanúgy, mint tőle pár méterre a gyalogosátkelőhely felfestése.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem kicsit.

Névtelen írta...

No persze a városvezetés paraszt, hisz nyilván mással sincsenek elfoglalva, mint aszfaltfirkákkal. A múltkor is láttam, hogy a polgármester suttyomban átjavította a sarki zöldséges árait, sőt néha titokban közterületfelügyelőnek öltözik és úgy büntet.

vorvor írta...

városvezetési apparátus? önkormányzati hivatal? mi a megfelelő kifejezés? vagy úgy általában nincs igazam és nem várható el egy ilyen gesztus, hogy egy figyelmeztetéssel megússzák?

Névtelen írta...

Közterület-felügyelet. Amúgy nyilván a szabálysértés ellen lehet fellebbezni, illetve kifogással élni. Szerintem ha egy fontoskodó barom feljelent, még nem paraszt az egész városvezetés. Szerintem.

Névtelen írta...

Pont az egy fontoskodó barom miatt paraszt a városvezetés, ugyanis a szervezet lehetőséget ad arra, hogy egy csökevény akarata érvényesüljön a közzel szemben. Magyar szokás, hogy intézmények mögött még mindig savanyúszájú fantomok lebegnek.

Névtelen írta...

én inkább arra vagyok kíváncsi, vajon a táncos rendezvény szervezőit megbüntették e ugyanezért... az egész belváros padlója tele van a táncos rendezvény logojával. vagy színesért nem büntetnek?

:b