2006-09-11

A-klub

Azért bontották le, mert Európa park épül, meg főiskolai melléképület - ilyeneket lehetett hallani. Eldozerolták az egyszintes panel dobozt és onnantól fogva eltűnt Győr egyik - ha nem is méreteivel, de -meghatározó helye. Az A-klub. A helyén semmi. Igazából az állandó feljelentések a lakók részéről, az lett a veszte. Ezt is lehetett hallani.
Mindenesetre fiatalságunk annyi emlékének helyszíne a múlté, és nincs helyette más. Nektek milyen emlékeitek fűzödnek az A-klubhoz? És miért is bontották le az emlékeimben már kult helyként élő szórakozóhelyet?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

soha életemben nem jártam az a-klubban. akkor még diszkós voltam. ;)

:b

Névtelen írta...

24 eves korom ellenere, valahogy ez nekem is kimaradt, de hat itt vagytok Ti, akkor meseljetek! :)

cat írta...

huh, egycsilliárdszor voltam ott, és nem csak buliban!
Régen ott volt a fősulis filmklub, szerdánként, aztán majd' minden este volt csilisbab, vagy valmilyen pörkölt (már ha Maciék időben magukhoz tértek).
Volt "méter sör", fehér orosz, és még más úri cucc.
Társasjáték- és, kártyapartik. Zártkörű bulik...
Fellépett ott VHK-tól kezdve, Kispálékon át, Quimby (alig ismerték őket), csomó punk zenekar... Volt Korai öröm is, 97-ben, asszem. Beszarás jó koncert volt.
Sőt, volt itt Siktah Vs Stone d'n'b party is!

én nagyon szerettem a lepattantságával együtt. És annak ellenére, hogy talán itt volt a leggusztustalanabb WC egész Győrben. ;-)

könnyek a szememben.

cat írta...

és állítsátok vissza a site-feed -et!
véletlenül néztem csak ide, mert csodáltam, hogy ennyire nem frissültök, aztán csak a feed-eket néztem.

na.

--
c

Névtelen írta...

Gimi után elszabadulós Golyó bulik (akkor milyen frissnek tűnt a dolog :) , meg koncertek. Egymás összepogózása az alternatív életforma jegyében. Valami punk koncert nekem is rémlik. Meg hogy a haverok összehányták a füves placcot körbe.

És a végén egy költészeti est fehér ingben. Na az igen. Arról még valami fotó is van. Meg után a szétdózerolt betonkölöncökön a vodka-uborka visszaemlékezés.