2006-09-28

A sokszínű Győr - városmarketing

Egyik kedves ismerősünk hívta fel a figyelmünket a Népszabi egyik januári számában megjelent cikkre. Tekintettel arra, hogy a szocik a szakértő szerepében tetszelegnek kampányukban, a többiek meg mindenhol hangoztatják, hogy normális marketinges csapat kell a tornyosba a cikkben megszólaló polgármester szavai a választás előtt egészen érdekes gellert kapnak. De idézném is a lényeget:
Győr a sokszínűségét akarja jelezni azzal, hogy cégei és intézményei nem mutatnak mesterségesen kialakított egységes arculatot a külvilágnak - mondta Balogh József, a város polgármestere. Hozzátette: Győr hivatalos szlogenje, "A találkozások városa" már utal a település befogadó jellegére és kulturális sokszínűségére. A polgármester úgy gondolja: a városi intézmények, szervezetek, közszolgáltató cégek önállóságához az is hozzátartozik, hogy saját maguk tervezik meg arculatukat, megjelenésüket, logóikat és más szimbólumaikat.

Mit mondhatnánk erre? MUHAHA

Nincsenek megjegyzések: