2006-11-19

felháborító

Bemegyek a pannon egyik irodájába, hogy befizessem a számlámat. Óriási sorok, ezért jobb híján a biztonsági őrtől kérdezem - tudom nem ez a dolga, de hátha - melyik sorba álljak. Mutatja is, beállok, sőt, egy táblát is látok kitéve: ennél az ügyintézőnél CSAK számlabefizetéssel és feltöltő-kártya értékesítéssel foglalkoznak. Ez jól hangzik, mert akkor pörögni fog az ügyintézés. Hát nem.
Előttem három ember, mögöttem egyre több. És egyre idegesebb. Kis diskurzus alakul ki, a fő irányok: mi a fene tart ennyi ideig egy befizetésnél; miért nem megy a légkondi; nyissanak már még egy pénztárt, ha látják, hogy nem halad a sor. A felháborodás teljesen jogos, én is egyre idegesebb vagyok: húsz perce várok, és előttem nem apad a sor. Amikor a szomszéd pénztárnál valaki érdeklődik, a kiscsaj pofátlanul annyit mond: nem nyitok vitát. Na, gondolom, eljött az ideje, hogy kérjem a vásárlók könyvét, vagy mit, ha sorra kerülök. De óriási megelégedésemre ugyanerre jutottak a mögöttem várakozók is. Hátrafordulok és mondom: igen, igen, pont erre gondoltam, ilyenkor ez a teendő. Erre mondják, hogy ők már kérték, de a biztonsági őr öt perce keresi és semmi.
Én közben sorra kerültem, elintéztem a dolgom, addigra megkerült a könyv is, beleírtam a többiekkel egyetemben.
Nem nagy sztori, de ritka. Tessék használni a panaszkönyvet. Mert ha legközelebb nem akarok ennyit várni, akkor bizony szóvá kell tenni az engem ért sérelmet, és ideális esetben kivizsgálják az ügyet és történik valami racionalizálás.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én az intersparban vettem tejet. Miután itthon észrevettem, hogy 8 napja lejárt a szavatossága (tartós tej :), visszavittem. Kértem a műszakvezetőt és egyúttal a panaszkönyvet is.
10 percig kérlelt, hogy kicseréli a tejet, csak hagyjam már a fenébe azt a bejegyzést, hiszen a problémámat megoldotta.

Természetesen a bejegyzésbe belekerült a neve és mellé az, hogy mindenáron megpróbált lebeszélni a vásárlók könyvébe való beírásról. És megküldtem az áruházvezetőnek és a fogyasztóvédelemnek e-mailben is a panaszt. Csak mert én olyan rémesen jóságos vagyok.

1. Ha nem jelentem be, valószínűleg még mindig ott van a polcokon a lejárt szavatosságú tej, soha nem tanulnak az esetből.
2. Ez laktózmentes tej volt. Még a speciális étrendet igénylő emberekkel sem foglalkoznak eléggé, hát akkor mi lehet a többi termékkel.

Névtelen írta...

A Tesconal sem hallottak a panaszszituacio menedzsmentrol vszinuleg. Lasd blogomon Measuring post.

Névtelen írta...

Öregszünk Gyerekek?
A megoldás: dolgozz Te is bénán!!!

Névtelen írta...

ne dolgozz bénán!!! [gondolom vicc volt]

nagyon jó a tejes példa! kérd a műszakvezetőt, áruházigazgatót, akárkit, ha van időd. írj a könyvbe, tegyél panaszt, jogod van hozzá, élj vele!

:b