2006-11-08

Párhuzamok

Tegnapelőtt rendeltem egy Wifi routert Spanyolországból. Eztán Linus Foneronak hívnak és ingyen hintem a netet az arra érdemeseknek.
A folyamat a következő:
-Regisztrál a Spanyol cég honlapján
-Visszaigazolja a regisztrációt emailen.
-Regisztrál a Paypalon.
-Visszaigazolja a regisztrációt emailen.
-Élesíti a bankkártyáját a rendszerben.
-Megrendeli a cuccot.
-Kap egy emailt, arról, hogy befutott a rendelés és a számla is csatolva van pdf-ben.
Nettó 10 perc.


Tegnapelőtt megújíttattam a jogsimat.
A folyamat a következő:
-Telefonon időpontot kér az Okmányirodától (két hét múlvára kaptam)
-Elmegy orvoshoz és megvizsgáltatja magát
-Elmegy az okmányirodába
-Kap egy sorszámot azután, hogy ellenőrizték, hogy telefonon bejelentkezettek között van-e a neve
-Vár
-Beadja a papírokat
-Csináltat helyben fényképet
-Kap egy csekket
-Elmegy a postára
-Végigállja a sort
-Befizet
-Visszamegy
-Megkapja az ideiglenest
-Egy hét múlva postázzák az igazolványt
Nettó egy nap

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

A FONnal kapcsolatban tegnap megjelent valami az indexen, hogy a magyar szolgáltatók nem engedik megosztani hálót, így jogi aggályokat vet fel a FON koncept.

gyeregyuri írta...

Tudom. Viszont ki fogja azt nézni, hogy megosztom-e? És ki fogja használni, ha megosztom? Győrben szerintem senki. Budapesten 15 ilyen pont van. A lakásban elég a cucc. Ha meg szólnak, akkor lekapcsolom, de addig is tudok netezni a konyhában.

Névtelen írta...

Meg a fejedet fájdítani mindenhol. :-)

Névtelen írta...

ez valami speciális wifi router? nem látom sehol, hogy az lenne... egy hagyományos wifi router meg jó ha átvisz a szomszéd lakásba. ráadásul a negyediken vagy, az utcára tuti nem visz le, mert vertikálisan ezek általában nagyon minimál szögben szórnak.

a szolgáltató meg hogyan is ellenőrzi, hogy megosztod e a netedet? betör a routerre? ahhoz nem hiszem, hogy lenne joga...

használni meg mindenki fogja, aki csak eléri. ebben biztos lehetsz. ami ingyen van az kee'.. ;)

:b

gyeregyuri írta...

Annyiban különbözik egy normál routertől, hogy van benne egy kis program, ami a bekapcsolást jelzi Fonéknál és a googlemap api-val szerkesztett világtérképen kivillan, hogy nálad is lehet netezni.

Névtelen írta...

valaki, akinek routere van, és a kábelnetnél van, segít nekem? én is adok netet, bár csak akkor, ha a szomszédaim vagytok. panel..:P

gyeregyuri írta...

Ezt most nem értettem...